Tyvärr inget roligt..

Tyvärr har jag inget skoj att blogga om..

Jag har jobbat alla dagar 12 -20 förutom idag. Jag vaknade med feber så jag ringde till jobb och kollade om jag hade kunder men inga kunder på förmiddagen. Så jag tog ett par alvedon och tog det lite lugnt.
Så jag jobba 14-20 idag..

Börjar känna mig riktigt kass =0(

Skall jobba hela denna veckan och sen jobbar jag bara måndag, tisdag, onsdag och lördag nästa vecka..
Resten av dagarna är röda dagar.. Så då är jag fri.. =0)

Men tyvärr Paul är ju bort på resejobb och kommer inte hem förrens någon gång nästa vecka,..
Troligt viss blir det säkert lördag el söndag.. Så tråkigt..!!

Så här händer det inte massor... Noa Noa har fått in nya kläder så blir väl att jag tar hem ett par snygga kläder snart hihi så det är ju skoj =0)

Så sorry inga bilder till er tyvärr =0(

Nej nu skall dena sjukligen gå och lägga sig..

XoXo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt att du kanske måste vara ensam nästa vecka :( krya på dig gummsan...längtar efter dig! Pössss / Linda

Anonym sa...

Krya på dig fröken!!! //Sis