Glad Påsk..

Ja nu är det Påsk mina vänner. =0)
Tidigare har jag inte kunnat skriva om att Paul egentligen var i Sverige efter som han skulle överaska...
Men Nu har han kommit hem igen =0)
Så vi kan fira Påsk tillsammans...

När han kom hem fick jag ett JÄTTE stort påsk ägg.. hihihi

Mitt påsk ägg..  

I detta fanns det massa gott..

Och så goda drinkar.. Hihihi


Dagen efter han kom hem så var vi ute och körde en runda..
Och jag smakade denna goda istee..

Gott..

På kvällen gjorde Pauli lite efterrätt =0)
Glass med bär..

Och i dag skulle jag jobba så innan jag började jobba blev det en liten fika..
Mums...


Glad påsk mina vänner =0)

Imorgon om det är fint väder skall vi åka ut på en lite runda..

Får se om det blir några bilder..

XoXo

3 kommentarer:

Anonym sa...

Glad påsk gumman! Ja, överraskad blev man allt över hans visit. Saknar er! Puss /linda

Elliott och Elton sa...

Cool header! :-)) glad påsk mina små älsklingar. Puss o kram från oss!

Anonym sa...

Glad påsk!!!