Maskaran som blev fel...

Vi har haft en tävling på jobb.. Alla som sålde x antal  av olika produkter.. Fick välja bland olika ting..
Jag valde tillslut ett torshampoo som jag har sedan tidigar.. Och är supper nöjd med..

Men sedan valde jag också en maskara.. Och det blev ju bra för min är nästan slut..
Så jag använde den igår. Men så fick jag en känsla av att den var vattenfast..
Men jag kollade och kollade och det stod inget om det..

Så ja kletade på...!! Skulle ha bort lite som jag fick på huden.. Och det var sjukt svårt att få bort..
Så när jag fick bort det på huden så kollade jag igen.. SJUKT NOGRANT...
För jag tänkte: är det nu så att den är vattenfast måste jag ju köpa avsminknings medel för detta idag.
Men det stod inget på maskaran el förpackningen den låg i.
Så då var det ju lungt..'

Hade den hela dagen på jobb och sedan när jag kom hem och skulle sminka av den..
SÅ GICK MASKARAN INTE AV..
Så irriterande...
Så jag provade 2g med avsminkningsmedel.. men nej nej jag hade fortfarande maskara på mig plus utklettat i hela huvudet..!!
Så det vara bara att ta YES diskmedel.. Och det svej ja då j*vlar...
Och jag fick tvätt ögonen TRE gånger..
Så igår var jag helt rödspräng i ögonen och det bara sved och ran..
Så någon som behöver en vattenfast maskara så säg till..
Den sitter som sten..!!

Tog bild på mina ögon men då jag ser ut som mongo från kongo så blir det ingen bild på bloggen.. hahaha

XOXO

1 kommentar:

Elliott och Elton sa...

Amen nä... Fy... Haha! Jag hoppar. Kör min vanliga. :-) ibland ska man bara ta dem i 37 grader. Allt annat funkar inte. Kanske en sån?!