Helg

Så skönt nu är det helg.. =0)


Fredag:
Paul kom hem på Torsdags kväll så Fredags morgon åt jag och Paul frulle tillsammans.. Mysigt
Han brukar ju börja jobba kl 07 så vi äter aldrig frukost tillsammans på vardagarna.

Sedan åkte jag in på elkjöp och snackade med dem om ipaden.. Blir så trött på människor som inte är service inriktade..! Men nu har vi fått tillbaka den iallafall..

Efter det var det en massa stop blan bilfirman, Naf mm..

Sedan åkte jag in på salongen och fixade lite papper och pratade med chefen som var inne.
Blev en lunch med chefen på waynes coffee (mitt favo café i norge). Vilket var mycket trevligt.

Sedan bar det av till Noa Noa för att jobba tills kl 20..
På jobb sms jag Paul för att kolla vad det blev till mat och vad jag behövde handla..
Så här gick vår sms konversation..




När jag kom hem gjorde jag middag och lite förrät..
Tog bara bild på förrätten...
Så gottt.. mums med lite vin till =0)
Sedan ringe min mamma mig och vi satt och pratade jätte länge.. Mysigt
Jag berättade även vår hemlighet för henne och hon blev jätte glad =0)
Var super mysigt att prata med henne..
Sedan när vi lagt på så började min mamma maila mig..
Och som ni kanske vet är inte min mamma så jätte duktig på mail el datorer...

Här skall ni få se lite roligt.
Min mamma skriver väldigt kryptiska sms för hon verkar tro att det kostar på ord.
Men jag måste även säga att hon börjar bli bättre med sina sms..
Men men här är första mailet.

Sedan kom pappa och hjälpte henne så då blev det lite längre.
De är så söta =0)

Tur pappa hjälper henne så det blir lite mer i mailen =0)

Idag har jag jobbat mellan 12 - 18,30 Sedan har vi bara varit hemma och myst.
Imorgon är jag ledig och då hade jag tänkt gå en lång runda med hundarna =0)

XoXo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är tur att man har föräldrar att skratta åt ibland, för dom kan ju vara så himmla söta. Skönt med en mys lördag det hade jag med. Långpromenad med hundarna låter som en bra början på en ledig söndag. Ska själv upp till stan med en kollega o mysa idag. Vem vet, det kanske blir waynes coffey? Puss min tös o hälsa paul. Love u /Linda

Anonym sa...

Jag tror jag dööööör!!! hahaha tror du de hade knäckt en flaska vin innan de vågade sig på datorn tillsammans ;) hahaha /sis