Idag..

Idag har man jobbat mellan 10 -16..

Har haft en helt underbar dag med mina fina kollegor..
Vi har skrattat så vi har gråtit i dag.. Har ståt och skämtat en himla massa.. =0)
Det är sådant som värmer ens hjärta...

Igår (tror jag det var) blev bloggen bomb kommenterad.. Var nära att serven kraschade.. hahha
Tack Annika det värmde verkligen.. Speciellt när jag får mail med kommentarerna så man kan läsa de på jobb =0)

Skall se om jag kan fixa så det blir lättare för dig att kommentera =0) el mindre irriterande.. hihi

Jaha mina kära vänner.. Jag har inga bilder i dag..

xoxo

2 kommentarer:

Elliott och Elton sa...

Ja och nu kraschade min server!! Haha!! Älskar kommentarer. :-)) tack snälla för dina fina inlägg gumman. Saknar er sååååå mycket!!! Elliott pratar ofta om er och lille elton också för den delen. Puss o kram

Anonym sa...

Jag kan oxå kommenterar, dock blir det anonym men vad gör det!!!
Var det fler bilder uppe tidigare? Vem har mailat om dina bilder? //E