Minen & Saknad..

Min sambo skrattar åt mig.. Efter att vatt ute med Lolla & Arian..
Är bara LITE rund under fötterna.. *ler*

ÅRE med mamma, pappa och lillebror =0)

Saknar Mina fina föräldrar


Mina syster mms mig och frågar om kläningen var fin..


Saknar att gå på Kurs med mamma och Catrin =0)


Saknar min bästa vän.. Tåget påväg till konsert.. MYSPYS



Ute och går vid brofästet med tre fisar.. Saknar lille wille

Vad skall man säga. Min sambo och jag lyckas alltid..
Är i tysklan "på lyx hotell" hahha inte riktigt.
Har så klart glömt badkläder hemma så fick köpa denna vackra bekinin

Pauli festar till det..!!
LIVING IN THE EDGE.. (stavning??)

Saknar den galna familjes semestrar..



Mina systrar ville se film på tåget hem på en 10tum..

Sommar mys med Mamma & Pappa


Saknar min fina catti och våra galenheter...

Min syster som flexar för vi skall ner och sola på Bo01..


När Annika kom förbi med de små vovarna..

3 kommentarer:

Elliott och Elton sa...

Kom hem!!! Vi saknar er! <3 puss o kram

Anonym sa...

Oj vilka gamla bilder ;)

Catrin sa...

Vilka fina bilder, och vilka underbara minnen som ligger bakom. Saknar er massor!