Tisdag..

Idag var jag på möte från 10 -12,30..
Sedan jobbade jag´på salongen till 20..

Och nu har jag suttit och gått igenom en massa papper med allt man måste lära sig och kunna..
Mycket att ta in men deta kommer verkligen bli bra.. =0)

Så på Fredag blir som en ny dag för mig.. hihi Nu vill ni allt veta..
Men den som väntar på nått gott får allt vänta..

Igår så råkade jag gå in i en sak på jobb och skar upp både leggings och benet..!
Så det e vad ni får på bild i dag.. Skoj va..!!
Snyggt va..!!

Vill ni veta nått SJUKT...
Vi har lämnat in Ipad på lagning för ljudet kommer och går..
Och gör man en återställning funkar ljudet ett tag..
Lämnade in den på Elkjöp (Elgiganten Norge) Och de säger att de e fuktskadda i den..
Hur kan det vara det när den var så när vi köpte den..
De är ju snarare mjukvaror fel när ljudet funkar när man återställer den!!
Och de vill ha 2500.- (norska) för att fixa den el 500kr för att vi skall få tillbaka den..
Nej Nej Nej.. Ja skall fan i mig ner och ge dem stryck..

XoXo

Inga kommentarer: