Onsdag..

Japp i dag har jag jobbat mellan 10 -15
Sedan kom Paul till jobb... Blev överraskad då han inte skulle komma hem förens på Fredag.
Hans kollega är sjuk så de hade fluggit ner en killer från Bergen som skulle jobba med honom denna veckan.
Jag riktigt fluggit ner en KILLER.. El kanske flugit ner en kille...

Men igår pajjade hans kollega ryggen så Paul fick köra han till flyget.
Så Paul sover hemma i dag sen åker han imorgon igen och kanske kommer hem Fredag el Lördag.

Efter jobb tog vi en kopp kaffe och lite kaka på wayns..
Sedan fick jag en Hally hanson "jacka/tröja" som jag skall ha under när jag åker skidor.
Såg typ ut såhär:

Sedan körde vi hem och jag städade lägenheten.
Städade i mina nya gympa pjuks..

Det är sådana som skall hjälpa forma rumpan och låren..
de är inte helt plana undertill
Två bulor under till el vad jag skall kalla dem..??


Som min syster säger är de kopier på dessa skorna..

Vem skulle vilja ha dessa skorna de ser ju ut som en KOPIA på buffelo skor el en hängmatta..!!

Soooo.. no no no..

Hoppas min kära syster yster är nöjd med att det är bilder i inlägget..!!

Mohahahha..

XoXo

1 kommentar:

Elliott och Elton sa...

Du är för rolig! :-)) coola skor. Kul med uppdatering och bilder. Kram kram