Torsdag..

Idag när jag vaknade så tänkte jag: I dag skall jag ha mina nya balerina skor =0)

Men när jag tittade ut genom fönstret såg det ut såhär


Så jag tog på mina nya gymnastik skor..

Idag har jag jobbat mellan 10-16
Var på ett säljar möte mellan 12 -13..

Och i dag hade jag bestämt mig för att jag skulle beställa tid hos tandläkaren.
Så i morgse kollade jag upp lite tandläkare på googel =0)
Jag ringde runt lite och hörde med dem. Och bestämde mig för den första jag pratade med då  hon var väldigt trevlig. Jag bokade en tid, det blev idag efter jobb.
Kom ditt och hon var jätte snäll och söt.
Hon undersökte mina tänder och sedan var vi klara.
Det var inte så farligt tyckte jag. Hon gav mig ett kostnads förslag på vad det skulle kosta att laga min tand.
Och jag frågade om hon hade tid. Och det hade hon.
Jag fick spruta med bedövning och min tand fixad..

Är så glad att det är avklarat... Liten klapp på axlen till mig sj..
Så nu sitter jag här bedövad hela vägen upp till ögonbrynet..
Skall ditt nästa månad igen och fixa en himmla massa som är kvar...

ps Storasyster (Martin) Emma.. Mina balerina var inte i plast...
XoXo





Inga kommentarer: