Tisdag..

Ja här kommer det komma en massa roliga ting.. Ja inte just nu men längre fram.

Min kära stora syster tyckte att jag så tråkig på bloggen.. Inga bilder och dåligt på att uppdatera..

Jo jag vet om detta men det är inte alltid (ofta) man har ork och lust.
Så därför blir det ett par bilder på detta inlägget..!!

Idag har jag jobbat mellann 10 -15..
Var inom Noa och fick ett par nya skor.

supper söta till sommare =0)

Har även fått ett par gummistövlar för ca en eller två veckor sedan.



Tycker de är jätte fina =0)

Imorgon skall jag jobba mellan 10 - 15 och sedan skall jag hem och städa..
Idag har jag tvättat lite kläder.. Men tyvärr är det något fel på tvättmanskinen som även har inbyggd torktummlare,,, Den lever sitt eget liv..!
Den fick för sig att torktumla allt.. O nej det blir inte tort.. för den suggggggggggger som torktumlare..
Men kan nu gissa att allt har krymt. OSV...

Jaha nej nu skall jag sova..

Natti Natti..



1 kommentar:

Elliott och Elton sa...

Hallå! Då har även jag hittat hit! Välkommen till blogspot! :-) kramar till er båda!