Vi har haft besök..

Så här kommer en massa bilder från detta..

På fredagen kom Calle & Catrin upp..

Vi åt lite räkor och seden gick vi ut..
Dagen efter skulle jag jobba.. Och jag kan säga att jag inte mådde som en prinsessa..


På lördagen var det dax att gå ut  igen..



Vi fick stå hur länge som helst och vänta på taxi..
Calle och Paul var helt genom blöta..

Söndagen var vi ute och körde en tur..
Vi var och fikade och så kollade vi in vårt lilla mys ställe..




det var lite sol ute men tyvärr blåste det jätte mycket så vi kunde inte ha piknik här..


Måndag..
Catti blev fin i håret och sedan tog vi en fika..



Efter vi kom hem och hade ätit middag så var det dax att festa till det..



Jag bestämde mig för att köra..
Så här har ni lite bilder när vi är påväg hem igen..
Vi äter lite burger king mat i bilen..

En glad liten Paul och Calle var rätt trött... HAHA
Sedan vacknade han till liv igen och ville ha lite cola..

När vi väl kom hem och alla hade lagt sig ville Calle ligga och prata med Paul i sängen..
Naaa... Lite myspys mohahaha..


Dagen efter: 17 Maj..
Calle mådde nog inte som en prinsessa denna dagen..!?!?!?!?!
Vi åt lite "frukost" inne i stavanger..



Paul och jag myser och lysnar på live musik..


Det var lite sol ute med det blåste jätte kalt..
Så vi gick in och drack lite öl, vin...



Sedan åt vi lite middag.. Gott..


Onsdag fikade jag, Catrin och Calle.. =0)

Det enda som var lite tråkigt var att vi hade så dåligt väder..
Men annars hade vi det jätte mysigt =0)

XoXo









Inga kommentarer: