Min födelsedag..

Vilken dag, nu skall ni få höra..

Måndag natt när kl blev 24,00 väkte Paul mig med ett jätte fint halsband =0)
(bild kommer senare)

På morgonen skulle han bjuda mig på frukost men han var verkligen jätte trött..
Så vi hoppade över det och låg och mös istället...

Sedan var det dax att gå och jobba.
När jag kom till jobb rinde Linda och sjöng för mig =0) Så gulligt
När min söta kollega Monica kom till jobb fick jag en choklad muffins av henne =0)



När jag slutade kl 15 kom Paul med 26st röda rosor till mig =0)



Sedan gick vi och tog en fika och myste lite till..



Sedan åkte vi hem och gjorde oss iordning.
Och då fick jag enu fler rosor..


Sedan gick ner för att äta lite middag.

Min fina älkling..

Här har ni en bild på halsbandet jag fick mitt inatten =0)

Jag är lidde glad.. hihi



kyckling med gorgozola sås..

Sedan gick vi på bio för Pauls facebook vän hade skulle va med i en ny film..
Det var den nya fast and furious 5 med Pauls Facebook vän (Van Diesel) hihi
Den var jätte bra =0)

Sedan traskade vi hem och myste enu mer..

Där hemma låg ett jätte fint födelsedags kort..

Med en massa vov vov från pyret och brutus.
Pussar och Kramar från Annika, Robban, Elliott och lilla Elton =0)

Fick ett söt litet kort från Svärmor och Svärfar..

=0)

Sedan till kaffet fick jag en liten "kaffe present" som min söta Pauli sa..

I paketet fick jag två elektriska tandborstar..
Detta har jag viljar ha länge.. Så nu har vi vars en =0)

Sedan pratade vi lite med svärmor och svärfar på Skype och de sjöng för mig =0)


Sen såg lite tv och myste.. =0)
Och då fick jag en till present.. hihi

Och i denna presenten låg min favo parfym =0)

Hade verkligen en supper mysig dag..
Ville verkligen inte att dagen skulle vara slut efter som jag hade det så mysigt med min älskling..
Men sedan var det dax för sängen och min födelsedag lider mott sitt slut.. =0(

Jag gick ut med hundarna och sedan tvättade jag av mig sminket..
När jag sedan skulle lägga mig i sängen så var min kudde jätte högt uppe..
Så jag tittade under den.. Och fär låg ett till paket..
hihi

Och i denna låg mina dkny necessär

Vilken underbar födelsedag jag har haft..
Tack min underbara älskling för du gjorde min dag helt underbar..

Vill även Tacka för alla presenter och gratulationer jag även fick mina fina vänner och familj..

=0)

PUSSSSS Å KRAM...

1 kommentar:

Anonym sa...

OMG vad du har blivit firad!!!! //sis