God Morgon..

God Morgon mina vänner..

Inatt har jag sovit jätte dåligt..
Hela (istortsett) natten har jag leggat vaken och sprungit på toa..
Och tillslut så trodde jag att det var råtter i lägenheten och att Paul hade sagt att jag var tvungen att ta på mig en massa kläder (för att råtterna inte skulle bitta mig)

Så imorse när Paul skulle säga hejdå.. Så skrattade han bara åt mig..
Låg  och sov helt på klädd...


Och nu ligger min trötta Tiger i min tröja och sover.. (han är jätte mammig)

Ny vecka nya utmaningar att se fram imot.. =0)

XoXo

2 kommentarer:

Elliott och Elton sa...

Vad är det för en dag?
Är det en vanlig dag?
Nej, det är ingen vanlig dag, för det är Kajsas födelsedag!!

Hurra hurra hurra!
Stort grattis på födelsedagen gumman.

Pussar o kramar från hela vår familj!!

Anonym sa...

Frk Kajsa!! Lite uppdatering om födelsedagen önskas!!! //Sis