Mys

Onsdag.. Jag och pappa tvätta bilen..

Sen satt vi i solen och myste..

Åt lite pizza också..

På kvällen träffa jag Catrin och drack lite bubbel..


Torsdag var jag på marknad med familjen.. Där såg vi Ullared Kjell med familj..

Jag äter lunch

Buffé.. Lite köttbullar & lax fick de bli..

Karuseller.. 

På kvällen träffa jag syrran och åt middag och så klart bubbel.. Tyckte tyvärr inte om denna glassen.. Den var för söt

Fredag hängde jag och Nils hela dagen i stan..

När Nils somnat gick jag och såg på hans lilla navel..

Baby navel... Hihi


Vi tittade även på tågen vid centralen..

Mysigt väder i Malmö 
Sen kom Linda och vi tog lunch vid centralen..

När jag kom hem till Linda på kvällen satt jag och halv sov framför tv med hundarna ..



Vakna till och blev sugen på kex choklad... Gick och handla i min nya fina tröja.. 

Xoxo


















Inga kommentarer: