En lugn och mysig dag..

Tycker denna bilden på Nils-an är så skön..

Vaknade i morse och kändes som någon har hoppat på mitt huvud hela natten..

Blev en lång möhippan för Emma igår.. 
Jag körde hela dagen/kvällen så jag har inte druckit en enda droppa alkohol..

Men hade verkligen super mysigt..
Speciellt mysigt var det att umgås med Lollo och att lära känna Linda bättre.. Men det bästa var endå syrrans sköna moves.. 

Idag gick jag en runda på ikea. Mycket mer som finns här än hemma i Norge..

 Sen myste jag lite med små killarna Nilsson.. Vi Skype lite med Paul och fikat med god äpple kaka..  Tiger och Mocca var också med, de fick lite motion =o)

Tack för en mysig dag..

Sedan tog jag mig en runda på emporia..
Gick å runt i lite butiker, åt middag och handlade med mig lite godis hem..

Vi sålde BMW och köpte denna istället.. 
Vad det är vet jag inte..

Godis... MUMS

"Hemma" tog jag en lång dusch och måla naglarna.. Sen bara myst med mitt godis fram för tv.. Skönt..

Imorgon skall jag med familjen Akerman til Danmark..

XoXo

Inga kommentarer: