Kan inte sova..

Idag har jag jobbat mellan 10-12
Sedan körde jag till mäklaren för att kolla igenom ett par papper ang huset.
Sen körde jag vidare till Norema kök för de har inte gjort klart köket..
Sedan var det till banken och fråga lite saker.
Sen körde jag hem och gick ut med hundarna..

Körde och pantade burkar (luffare) Och handlade mat..
Ringde Paulli när jag stod i butiken för att fråga om han ville ha öl.. Men han svarade inte..

Hem och se på serier på datorn under tiden jag vikte tvätt..
Paul ringde ville jag skulle handla öl?!?!?!?!?!

Skar bröd.. Skar NÄSTAN av mig fingret..
Fick åka ambulans till vård centralen..
De funderade starkt på att amputera fingret..
Så nu är jag sjukskriven i 6månader..
STAKARS MIG... HAHAHA.

Nej men jag skar mig i mitt lilla finger..
Kunde liksom inte få den biten att fasna igen (den som jag skar av)
Så jag åkte in med "biten" och fick den på klistrad igen.. Hahaha

Sen var jag tvungen att åka till jobb och ha ett samtal.
Sen HANDLA ÖL..

Hem göra mat och paulli skulle gör aioli men verkar ha svår att läsa recept så vi fick slänga aioli..

Så nu kan jag inte somna..
Så här kommer några bilder... på nått..

semester med Linda

Tvåan i Bunkan..

Lilla 

Tigge

Pauls födelsedag på rörsjö

Elliott =0)

Japp fan vad jag är händig.. 

Gissa.. hihi

Catten å jag på sommar fest =0)

Nyår i Tyskland.


Fina syster å PaPpI..

=0)

På väg hem..!?

PÅ tur..

XoXo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heeeeeeeej gumman
Jag har lyckats slarva bort din emailadress så därav har jag inte skrivit. Hur är läget med er??????
Kan jag skriva min mail här så du kan maila mig din adress??????
Kraaaaaamar i massor

Lotta sa...

Hahaha glömde ju skriva att det var från Lotta din gamla kollega i hbg hihi