Allt för AMANDA.. hihi..

Amande hade tråkigt så då får vi ju blogga lite =0)

Igår var jag ute i huset för att Lyse skulle komma ditt och koppla in fiberlinan..
Men det hade elektrikern glömt att dra in i huset.. (han har sagt att han har gjort detta)

Så vi fick ställa oss och gräva upp en del av framsidan på tomten för att komma åt rören som går in i huset.
Så vi kunde dra in fiberlinan..!!
Man blir så trött på dessa jävl* idioterna som glömmer saker!!

Sedan åkte jag och klippte klorna på hundarna.. (trötta mig)
Längtar tills vi är hemma i jul så hon på pudel salongen kan klippa deras klor ordentligt..!!

Sedan åkte jag till jobb och jobbade mellan 11-21,30 Hade kurs efter jobb =0)

Idag har jag jobbat mellan 10-20 och har varit helt fullbokad =0)

Så nu min lilla Amanda och resten som läser bloggen kommer tre bilder på huset..

Vi var ju ute förra helgen och satt upp badrums vaskarna och skåpen.

Badrummet uppe.. =0)


Här är trappan och där kommer en liten bod där under..



Badrumet nere..

XoXo

1 kommentar:

Elliott och Elton sa...

Det ser så jätte jätte jättefint ut! SÅ roligt! Önskar bara att vi kunde kvista förbi och titta!

Saknar er.

Kramar från oss