Vilket dag..

Idag skulle jag ett par ärende.

Först levera ett par papper och det brukar aldrig vara parkerings platser där men idag har det massor av parkerings platser.

Väl inne behöver jag bara vänta 2min innan det var min tur.

Vidare till matbutiken som vi hade köpt räksallad i lördags.
Räksalladen hade gått ut den 1/12
Fick alla pengar tillbaka för hela kvittot
1000kr tackar 

Vidare till HM lämna ett par byxor och en klänning. Fick 600kr tillbaka. Skulle köpa en jacka som jag tittat på länge och så hittade jag en kjol. Väl i kassan sa de att jackan var nersatt -400kr så jag behövde bara betala 499kr för jackan och kjolen!
Gött

Sedan vidare till en annan butik som har 30% på ett par varor jag skulle köpa. 
De sa att jag kunde få lite mer rabatt efter som jag enda skulle ha två.
Så jag fick 40% istället. Jaha bara sådär jo då tack så mycket!

Sedan körde jag hem och skulle handla mat.
Skulle ha falukorv och de hade halva priset på falukorven idag.!

Så jag har haft en rätt så bra dag måste jag säga...


Inga kommentarer: