Inte min bästa dag..

Var ledig igår och skulle köra in för att umgås med Linda
Skulle va hos henne vid 10:30
Skall bara tanka innan jag lämnar sandnes..

Körde på kanten

Fälgen sprak..
Jaha detta kan jag ju inte köra med och lådsas som inget.. (Var är far när jag behöver honom)

Får ringa Paul.
Det första jag säger till paul är: du kommer bli så.. . . arg på mig.
Han blev inte så arg men jag fick besked att jag nu mera måste lämna in mitt rally kort! 
Vi fick ta loss däcket köra o hämta våra vinter däck och beställa en ny fälg.
(Där gick mina julklapps pengar)
Kör tillbaka
Sätta på vinter däcket som är 18tum medans de andra är 20.
Fick köra till en ställe och bytta resten till vinter däck.
Så jag var inte hos Linda fö 13:40.
Sorry jag är lite sen!

Av Linda fick jag tappas ifrån osthuset (mitt favo ställe)
Tårta för hon hade fyllt år
Sen fick jag en present för jag klippt henne 

Massa choklad, vin, choklad till att ha i kaffen och min favo skultuna ljus stakar.
Tack världens finaste Linda
Du gjorde min dag

XoXo


Inga kommentarer: