Misses Kisses..

Å i dag saknar jag mina söta flikkor.. Längtar massor efter er båda..

Snart jul så då skall det drickas vin i massor..

Här kommer lite bilder på vad min SAMBO har handlat..!!

En liten te låda.. Efter som HAN dricker så mycket te..

Men den är jätte söt =0)

Nått att ha socker i.. 

Jaha nått att ha hönsen i???

Ett litet skåp. =0)

Annars idag har jag bara jobbat..
Skulle jobba 10-14 men fick bli 10-20
Men det gör inget det. Har ju väldigt fina kunder och kollegor som alltid gör ens dag. =0)

Längtar massor tills fredag nästa vecka.. Vi skall ha lite inspirations kurs på jobb med VIN..
Lidde nice... Lets go crazy..

Saknar er alla där hemma

XoXo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fina kollegor får man, når man har en sååååååå fantastisk sjef <3

Stakaletet sa...

Saknar dig massor min prinsessa!!!
Så fint ni har fått det.
Händer ju nya saker hela tiden...hihi...
En sådan telåda har jag letat efter länge, men inte hittat ngn som var tillräckligt snygg, älskade det lilla låset...hihi...
Pöss