Massor av bilder..

Bilderna kommer lite huller om buller..Men men...



Dessa fina påsk blommor stod på bordet till mig när jag kommer hem idag..




EN SOLIG LÖRDAG


Förra lördagen hade vi 21 grader i solen.. Inte helt fel..
Gick till och med upp till 23 grader..

Jag tvättade bilen..

Inte ett moln..




Vi gick ut och tog ETT par glas vin på Lördags kvällen..

Paul och Hege


XoXo
(mr hemlis)



Fredagen


Lindag gjorde en god middag..

Lite vin..

Red Bull.. Lidde gott

GOTT...


Linda blev fixad i håret.. (som sagt bilderna kommer i fel ordning)



VI FIKADE I STAVANGER (innan Linda blev fick sin makeover)


Jag & Jul tomten


Lilla Linda =0)



Vi fick två fina handukar av Linda i inflyttnings present. 

SUPPER TACK =0) 

Hade verkligen jätte mysigt.. ses snart igen =0)
Längtar..




LIDDE PÅSK PYNT..

En liten ensam kvist.. hihi Skall fixas i dagarna

Lite pynt som hänger i kvisten..

En väldigt hårig påsk kyckling..





Lite påsk mys i köks fönstret

Hummm.. Vad kan detta vara??


Ett lite mysigt hus.. Typ lite påskligt.. hihi

Nog om pynt..


Paul har köpt ny bil..


Jag har trimmat Pauli.. SÖTE

XoXo

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken mustasch!!!! Hahaha/SIS