Blogg blogg blogg..

Jaha idag fick jag en kommentar på bloggen att jag måste uppdatera..

Bilder får komma lite senare.. =0/

Ang huset så kom trappan förra veckan. Alltså då inte till huset utan någon annan stans..
Men lata som norrmännen är har det inte satt in den än.
Jag vet inte vad de väntar på?!?!?!?!?..

Köket skall komma den 31/10 ..längtar..
Öppna spisen har vi ju valt för längesedan men som vanligt.. KLYD
De sa att vi var tvungna att välja en annan den skulle ha ett speciellt rör med tilluft.
Så att själva pipan skulle bli lika stor som spisen. Detta vill vi ju inte ha..!
Men då menade vi på att det kunde ta den spisen vi hade valt och ta ett rör ut genom ytter väggen.
Oj jasså kunde man det..!

Skönt att VI skall behöva informera dem om detta..!
TRÖGA J*VLA )="#%€%

Sen på Torsdag nästa vecka kommer bänkskivan till köket.

Badet där uppe är klart, rättar sagt kacklat.
Badet där nere är kacklat men inte fogat på golvet än.

Japp så kan det vara...

Annars bara jobbar vi, är det inte på jobb så är det i huset med måla och lägga golv..!

ps googlar man MONGO FRÅN KONGO FÅR MAN UPP DENNA BILDEN..

NÅGON SOM VET VEM HAN TILL VÄNSTER ÄR..???

XOXO

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gissar på mick jagger.....:)

Kajsa & Paul sa...

ser snarare ut som en från The hanson brothers 90-tal

Martin Åkerman sa...

Jag vet vem det är men han på bilden har hotat med repressalier om jag avslöjar det.

/M
ps. det är inte killen på bilden som skrivit inlägget. ds.