Dax att blogga...

Var ju ett tag sedan jag bloggade men men...

En del av er vet inte att jag har varit sjukskriven för min rygg..
Så nu är jag inne på min andra vecka..
Första veckan var jag "aktivt sjukskriven" Det innebär att jag är på jobb men inte tar kunder..
Utan gör andra arbetsuppgifter.. Men tyvärr blev det bara värre...!
Så denna veckan har jag varit helt sjukskriven.. Men har ändå varit inom jobb och kollar upp..!
Så hela denna veckan har jag i stort sett varit hos naprapat var dag..
I dag var jag också där och då fick jag även akupunktur..
Fick i armarna, nacken, axlarna och ryggen.. Och det var helt OK tills de började snurra på dem..
Så Imorgon skall jag börja jobba.. Men då på Noa.. 
Sen på Måndag skall jag jobba på salongen och ta kunder..
Så nu håller vi tummarna...

Paul kom hem igår.. Nu nu skall han vara hemma ett tag i alla fal..

Här är helt underbart väder =0)
Så vi får hoppas att det håller i sig då Catrin & Calle kommer upp nästa vecka..
Längtar =0)

De har byggt fel i huset.. 
De har satt en dörr fel.. Vi skall ju ha en walk in closet..
Och då skall ingången till denna vara i från sovrummet men de har satt den i hallen (där uppe).
Men de skall fixa de så det är ingen fara..

Sen var vi och kollade på vitvaror igår.. Tror kanske vi har bestämt oss..


Japp annars har jag inte så mycket skoj att berätta..

Saknar er där hemma.. Speciellt min Mamma å Pappa =0)

XoXo




Inga kommentarer: