Söndag

Helgen har vi jobba el jag har jobbat och Pauli har vatt fri..

Ifredags på jobb fick jag ett nytt halsband..


Verkligen jätte fint..

Lördag när jag skulle gå hem från jobb så gick jag i min egen värld (ja hur man nu skriver)
Och då hojtade ägaren till på wayns coffi.. Hon frågade om jag ville ha en smoothie..
Klart jag ville ha det hihi..
Lidde glad blev jag.. Gott


När jag kom hem stod Paul och lagade mat.. =0)
Blev indiskt.. Väldigt gott MVG =0) hihih

Idag har vi varit på gymet och sedan har vi suttit en stund nere i hamnen och tagit och en kaffe..
Mysigt när det är sådant här härligt väder.. =0)

Längtar tills nästa år när vi sitter i våran trädgård och myser..

Idag åkte vi inte ut till huset efter som vi vet att det inte har hänt nått mer...
Men nästa vecka skall de börja gjuta grunden.. Så då kommer det upp bilder..
Skall bli spännande att se..

Så nu sitter vi och dricker kaffe late och äter macarons..
Jag är inte imponerad..
Det skulle vara.. choklad, cappuccino och vanilj..!!
Smakar likadant allesammans.. blä..!!

De är bara söta att se på..!! Hahah

XoXo

Inga kommentarer: